Garantievoorwaarden

Onze doelstelling is dat wij onze klant de garantie kunnen geven dat de kussens zo netjes mogelijk worden afgeleverd. Uiteraard doen wij hiervoor ons uiterste best om deze service te verlenen. Wanneer er onverwacht toch iets zou misgaan, geven wij natuurlijk garantie. Sunbrella stoffen hebben een fabrieksgarantie van 3 jaar op verkleuring en slijtage. Sunproof stoffen hebben een garantietermijn vanuit de fabriek van 1 jaar op verkleuring en slijtage.
De Basic stoffen zijn uitgesloten van garantie op verkleuren en slijtage. Indien men kiest voor kussens op maat met een “Eigen Stof”, dus zelf aangeleverde stof, wordt hierop ook géén garantie gegeven.
Wat betreft de garantie op stiknaden en ritsen, hiervoor geldt een servicetermijn van 3 jaar.

Alle hiervoor genoemde garanties nemen niet weg dat je altijd nog aanspraak kunt maken op de wettelijke garantie.

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Een fout van The Lounge Factory?

Wanneer er een fout is geslopen m.b.t. de maatvoering door ons dan herstellen wij dit uiteraard zonder dat er kosten aan verbonden zijn. Wij kunnen geen garantie geven op het fout inmeten van de kussens door u als klant zelf…. METEN IS WETEN !!! Meet dus alles goed op, overleg desnoods met iemand in de omgeving en mocht men er echt niet uitkomen….neem dan contact op met onze klantenservice.

Extra zekerheid

The Lounge Factory neemt ook de verzendkosten voor haar rekening bij het retourneren van de kussens wanneer er een reparatie binnen bovengenoemde termijn valt. LET WEL, dit gaat in overleg, stuur dus niet zelfstandig een kussen retour. Als extra garantie voor u als klant; Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Hiervoor verwijzen wij naar de Algemene Voorwaarden op onze site. De garantiebepalingen gelden natuurlijk alleen bij normaal gebruik van de kussens.