Mochten er vragen zijn, een opmerking of een klacht? Neem contact op met onze klantenservice telefonisch of per mail.

Zie onderstaande mogelijkheden voor klantenservice:

 

info@theloungefactory.nl

https://www.facebook.com/The-Lounge-Factory-693599347365806

Meest gestelde vragen over kussens op maat.

Bestellen van kussens

Om het bestellen van kussens zo eenvoudig mogelijk te maken hebben we ons uiterste best gedaan dit via 3 stappen te kunnen volbrengen. Zo simpel mogelijk houden van de bestelprocedure is het uitgangspunt.

Het ontwerp van je kussen in 3 stappen en thuis afgeleverd krijgen. Geheel naar eigen ontwerp, eenvoudig en snel!

Op de site van The Lounge Factory een keuze maken in het ontwerp van je kussen, stofkeuze maken en de maten van de kussens invullen.

Daarna stap voor stap door naar het afrekenen van de kussens.

Betalen van de kussens

Het betalingstraject willen wij zo veilig & makkelijk mogelijk houden voor onze klanten. Wij hanteren de volgende betalingswijzen.

Verzenden en levertijden

De standaard levertijd van The Lounge Factory is 2 à 3 weken. Veelal is dit gemiddeld 2 weken. Wellicht in de drukkere periode dat de volledige 3 weken aangehouden dienen te worden.

Wanneer de bestelling is voldaan en verwerkt is door ons systeem gaat de levertijd in.

Ons uitgangspunt is wanneer er afgeweken wordt van de levertijd, om welke reden dan ook, wij contact opnemen om dit kenbaar te maken.

De kussens worden bezorgd door DHL. Vooraf aan de aflevering ontvangt men een email met daarin een track&trace code, zo kan men de bestelling volgen.

Afhalen bij ons in Wormerveer kan natuurlijk ook!

Mijn account

Wanneer je een eigen account (“mijn account”) hebt aangemaakt, dan is het gemakkelijk zelf te regelen.

Je hebt dan inzicht in het volgende

  • Status van je bestelling bekijken
  • Openstaande facturen bekijken
  • Wijzig je gegevens

Naar mijn account

Garantie

Wij doen ons uiterste best om de bestelling van begin tot het einde zo goed mogelijk te verwerken. Mocht er wellicht toch iets niet geheel naar wens zijn verlopen…wij geven garantie!

Alles over garantie

Algemene voorwaarden

Deze Algemene Voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.

Bekijk hier de algemene voorwaarden

Klachten

Een tevreden klant is waar wij naar streven! Mocht dit niet het geval zijn, maak je klacht dan kenbaar aan ons via de email. Stuur tevens een paar foto’s toe zodat de klacht nog duidelijker wordt voor ons. Wij sturen je een bevestiging terug en gaan met je klacht aan de slag. Problemen zijn er om opgelost te worden!

Klacht indienen

Uitsluiting Herroepingsrecht

Omdat wij uitsluitend maatwerk producten leveren, zijn alle aankopen via de webwinkel van The Lounge Factory uitgesloten van het herroepingsrecht.

Deze regel kunt u vinden in artikel 10 van onze Algemene Voorwaarden.